2010. szeptember 20., hétfő

Szolgálati közlemény

Nem vagyok ám lusta (nagyon), csak a T-Home vagy két hete képtelen megjavítani a netünk hibáját, így kb. háromnaponta fél napig van rendes kapcsolatunk, de a közbeeső három napig alig vánszorog a dolog. Minden olyan oldal, ahol -eléggé el nem ítélhető módon- képek és videók vannak -nem gyakori ez manapság, ugye- percekig töltődik, ha egyáltalán. Arról, hogy én képet töltsek fel mondjuk egy blogbejegyzéshez, meg nem is álmodok...

Nem tudni, milyen hiba az, amit szigorúan csak a hibajavításra megadott 72 órás határidő VÉGÉN tudnak megcsinálni, de egy napnál tovább nem működik rendesen, és minden kezdődik elölről.
Épp ma járunk a harmadik ilyen kör 3. napján, talán sikerül majd rendes posztot is írnom (igazi őszi témákkal, sütőtökkel és céklával telt a hétvége)

Azokban a rövid időszakokban, amikor épp van net, próbálok olyan új netszolgálatatót keresni, de Érden nincsenek sokan, akik meg vannak, azok háromszoros áron negyed sebességű netet kínálnak, mint a T-Home. (persze, jogos a felvetés, hogy a T-Home MOST épp nem szolgáltat, de ezek szerint megteheti, eszem, nem eszem, MÁST nem kapok...)
Volt már ilyen ugyanis, akkor még ADSL-es netünk volt, ugyanígy elszórakoztunk ezzel a jó kis körjátékkal, és mikor sokadjára sem tudták megmondani, mi a rossz, ami csak ideiglenesen javítható, akkor váltottunk kábelnetre, ami 9 hónapoig működött, de most meghalt.
Ha jól nézem, van még optikai hálózat is Érden (már, ha a mi környékünkön is...), szóval, még cégen belül is van hová váltanunk, és igazán alig drágább, mint a mostani...

Épp most jött az sms a telefonomra (NEM T-Home csoportos, még működik):
Tisztelt Ügyfelünk!
Az Ön által 2010-09-17 21:46:55-kor bejelentett 31648523 számú hiba javítása folyamatban van, elhárításáról értesítjük.
Magyar Telekom Nyrt.

Így ezt a posztot sem tudom már vagy öt perce elküldeni, csak gondolkodik, gondolkodik, de nem veszi be...

1 megjegyzés:

  1. :D Nálunk a kábeles IPTV-vel szórakoznak, majdnem egy hónapja. Most épp jó. Kezdjük kívülről fújni az ügyfélazonosítót, hibakivizsgáló sms-t hetente kétszer kapunk átlag :) Kitartás... Téhóm... a legviccesebb az, hogy nincs online hibanaplójuk. Nekik, a piacvezető netszolgáltatónak. Ki érti ezt? :D Szóval együttérzek. A nethiány még rosszabb lehet, mint a tv, azt már kb. megszoktuk, hogy nincs. Csak ugye, ha már van ez a felvevős csoda, akkor tudna az ember arra fókuszálni ami érdekli...

    VálaszTörlés