2010. április 29., csütörtök

Bemutatkozás vagy minden kezdet kezdés

Notórius nem blogoló blogolvasó voltam..máig.
Magamról nem sok mindent szeretnék itt elmondani, hiszen majd a későbbi bejegyzésekből úgyis ki fog derülni egy csomó dolog.
Elöljáróban annyit, hogy nő vagyok, negyvenes éveim elején, egy férjjel, egy gyerekkel (de nem vagyok egy szuperanyuba oltott anyatigris típus), három kutyával és egy macskával meg egy kertes házzal.
Semmi igazán komolyan vett hobbim nincs, de ennél kevésbé meg sok dolog érdekel. Ez nem biztos, hogy előny. Cserébe viszont nem tartom magam szakembernek vagy szaktekintélynek az adott területen, akinek a véleménye az egyetlen lehetséges út a boldogsághoz.Amiről tuti szó lesz: család, állatok, kirándulás, utazás, főzés és gasztro dolgok, könyvek, egészség, betegség, szóval gyakorlatilag bármi, ami a mindennapjaimban előfordul.

Ami tuti nem lesz: politika. Véleményem persze erről is van, de mivel sok politikával foglalkozó blogot és fórumot olvastam már, úgy hiszem, ez az a terület, ahol még soha senki nem ismerte el egy vele ellenkező oldalon állóról, hogy igaza van, így elég régen úgy döntöttem, hogy hitbéli vitákban nem veszek részt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése